سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:جدایی نادر از سیمین,اسکار ,یک جدایی,a separation,گلدن گلوب ,اسکار,سینما یک, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

با درود خدمت همه. خیلی سریع میرم سراغ اصل مطلب فیلم "جدایی نادر از سیمین" به کار گردانیه اصغر فرهادی در جشنواره فیلم اسکار برنده جایزه بهترین فیلم خارجی زبان شد و در هنگام دریافت جایزه این حرف ها رو گفت "سلام به مردم خوب سرزمینم.
ایرانی های زیادی در سراسر جهان در حال تماشاى این لحظه‌اند و تصور می کنم که خوشحالند. نه فقط به خاطر یک جایزه مهم، یک فیلم یا یک فیلمساز.
آن‌ها خوشحال‌اند چون در روزهایى که میان سیاستمداران حرف از جنگ، تهدید، و خشونت تبادل می شود، نام کشورشان ایران از دریچه باشکوه فرهنگ به زبان مى‌آید.
فرهنگى غنى و کهن که زیر غبار سیاست پنهان مانده است.
من با افتخار این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم مى‌کنم. مردمى که به همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها احترام مى‌گذارند و از دشمنى و کینه بیزارند" جا داره ما هم این موفقیت بزرگ رو از طرف مدریت وبلاگ سینما یک به همه بازدیدکنندگان محترم و ملت هنردوست ایران وخود اصغر فرهادی و عوامل فیلم تبریک بگوییم و امید واریم که باز هم شاهد درخشش هنرمندان ایرانی در عرصه های بین المللی باشیم و با تشکر از تو جه و حوصله ی شما بدرود.



( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.